wtorek, 24 stycznia 2012

Na kawę zapraszam

Weszłam do sklepiku po coś zupełnie innego. Ale od właścicielki usłyszałam: "A tu takie nowe mam". No i przepadłam. Dostałam obłędu w oczach i nie mogłam ich nie kupić. Uwielbiam ceramiczne koraliki, ale na punkcie tych kubeczków po prostu dostałam fioła. No bo czy nie są urocze? Wyszłam ze sklepu z bananem na twarzy i pomysłem w głowie.
Wersja zielono-niebieska

A tu fioletowa



I kilka fotek "szczegółowych":

kostki mają ok. 1x1cm, kubeczki ok. 1,2cm wysokości, całość (bez bigla) ok. 5cm długości

wersja fioletowa ma ok. 4-4,2cm długości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...