poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Patrzcie i podziwiajcie

To tak, jak zapowiadałam, chwalę się (hurtem) moimi ostatnimi (ale tak naprawdę pierwszymi) wygranymi candy i wymianką :))) A zatem:

Moja pierwsza wygrana Słodkości Niezwykłości u Urszuli - trzecia nagroda, zdobyta w drodze losowania. Miała być broszka, ale Urszula dała mi wybór, więc dostałam klipsy. Dziękuję!




Zaraz potem zostałam wylosowana u Isabell i dostałam królika - ogrodnika :)
Rozsiadł się wygodnie na półce z książkami w dziecięcej sypialni,

ale nie posiedział tam długo, bo zaraz wybrał się na wycieczkę dwie półki wyżej i szybko zaprzyjaźnił się z Jeremiaszem (od milmato z aukcji WOŚP 2011)

razem z królikiem-ogrodnikiem przyleciał do mnie miły dodatek w postaci podkładek pod kubki i herbatek, tak ślicznie zapakowanych, że szkoda mi ich otwierać


Dziękuję!!!


Ostatnia rzecz, którą chciałam się pochwalić to prywatna wymianka z Mustą
Jak tylko zobaczyłam ten pierścionek, to się w nim zakochałam, a im dłużej o nim myślałam, tym bardziej się zakochiwałam i po prostu musiał być mój. Zaproponowałam wymiankę, która została zaakceptowana i od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką tego cuda:
(tutaj w otoczeniu przydasi, które Musta dorzuciła do paczuszki)






cała zawartość przesyłki (mniam, mniam)



bergamotka tak mi się podoba, ze nie mogłam przestać fotografować :)



I już na koniec - bergamotka nad morzem:




Jeszcze tylko Wam szybko pokażę co poleciało do Musty:
- bransoletka (którą sobie sama wybrała)
 

 - i niespodzianka w postaci kompletu zawieszek:
 (niestety nie mam lepszego zdjęcia, bo nie zrobiłam fotek przed wysłaniem i znalazłam tylko to w archiwum)

edit: musta zrobiła piękne zdjęcie zawieszek, o takie:
stąd sobie pożyczyłam :)


5 komentarzy:

  1. Podoba :D A na poważnie witam i gratuluję farta :) Ja z wygranych rzeczy to najwyżej wirusa w poczekalni lub wyścig po schodach z 2-latkiem (jak da fory) :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, ha, ha! ale mnie rozbawiłaś!!! zapraszam do udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal nie mogę nacieszyć się z wymianki :D Muszę jakoś ładnie obfocić te cudeńka i też się pochwalę u siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia bardzo podobają mi się twoje bransoletki - są cudne :)
    Wypełniłam twoją ankietę :P
    Nie widzę twojego maila żeby dogadać szczegóły więc podaję mój: cohenna@o2.pl
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zawieszki to hicior. Takie zgrabne i pomysłowe. Wow.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...