niedziela, 2 czerwca 2013

witam znowu (i "grecki" komplet)

hm... dawno mnie nie było... tak jakoś wyszło. chyba poczułam przesyt komputera i internetu. a potem po prostu nie miałam czasu. dalej nie mam, ale statystyki pokazują, że jednak ktoś tu czasem zagląda, więc mam motywację. mimo, że nie mam za bardzo czasu robić nowych rzeczy, postanowiłam pokazać to co już mam pofotografowane. :)

to komplet urodzinowy dla mojej przyjaciółki. zrobiony w listopadzie zeszłego roku, ale świetny na lato. rok wcześniej zrobiłam jej TO. tym razem wyszedł mi bardziej okazały prezent.

 321 - kolczyki z koralików z lawy, niebieskich i białych, bigle, szpilki i przekładka w kolorze starego srebra
naszyjnik z koralików z lawy i ceramicznych, niebieskich i białych, przekładki w kolorze starego złota, długość regulowana (na zdjęciu minimalna).


prawdę mówiąc jestem z tego kompletu bardzo zadowolona. sama chciałabym taki mieć ;)
a wam się podoba?

3 komentarze:

  1. Monika! kope lat! myślałam nieraz co tam u Ciebie, że na blogu sie nie pokazujesz. mam nadzieję, że teraz będziesz częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...