niedziela, 28 września 2014

jak porażkę przekuć w sukces ;)

once upon a time zrobiłam bransoletkę (ja je nazywam "oplatane") z drewnianych kostek, była brązowa z turkusowymi akcentami. śliczna wyszła, ale bardzo niepraktyczna. na ręku wyglądała jakby była złamana - kostki źle się układają na tak małym obwodzie. ale na jarmark i tak ją zabrałam, żeby robiła na stoliku za "tłum". okazało się, że wpadła w oko jednemu panu, który stwierdził, że "chciałby taką, tylko na szyję i z zielonym". no to zrobiłam, uzgodniwszy wcześniej z panem układ kostek.
zdjęcia prototypu nie mam, bo okazało się, że mam za mało brązowych kostek i musiałam ją spruć (a że mi się nie podobała, to wcześniej nie zrobiłam). na większym obwodzie kosteczki też nie do końca idealnie się układają, ale można tak jakoś je poprzesuwać, że efekt jest zadowalający. 
takie zdjęcia porobiłam, że nie wszystkie udało mi się przyciąć w, tradycyjny już u mnie, kwadracik.






tu jeszcze ze sznurkami, bo chciałam dokonać przymiarki na właścicielu, przed ostatecznym zakończeniem dzieła (na całe szczęście, bo naszyjnik był za mały)


tak mi się spodobał, że zrobiłam sobie taki, ale ze szklanych beczułek. pochwalę się niedługo.

ps. nie wiem co się porobiło, że polskie znaki inną czcionką się wyświetlają :( jak wy widzicie moje posty?

ps. 2. nastąpiła inwazja spamowych komentarzy na mojego bloga. włączyłam weryfikację obrazkową. myślicie, że pomoże? 

4 komentarze:

  1. Ciekawy naszyjnik.
    A jeśli chodzi o czcionkę to jest tak jak mówisz, polskie znaki są znacznie mniejsze niż pozostałe litery.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny "oplocik" myślę, że ten splot właśnie bardzo fajnie wygląda na sześcianach (kostkach), nie wiem czy nie lepiej niż na kulkach :)
    U mnie też inwazja anonimów w komentarzach na szczeście bloger klasyfikuje je do spamu. Daj znać, czy weryfikacja obrazkowa pomogła. U mnie jest tak, że jak sie "uwezmą" na jeden post tocały czas tylko do niego komentują.
    Pozdrawiam serdecznie :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło ci całkiem fajnie. Podobuje mi się :)
    Czcionkę porąbało na mniejsze polskie znaki - to fakt.
    Weryfikacja mnie wner... ale może pomoże....

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...