środa, 26 października 2011

Działalność poboczna

Wyszukując koraliki do bransoletek znalazłam charms-y, które mnie urzekły. Kupiłam na próbę dziewczynkę i chłopca. Dziewczynka w formie zawieszki została sprezentowana a chłopiec jako brelok noszę z kluczami. Niestety nie mam zdjęcia breloka. Jak tylko to nadrobię to tu wrzucę. A tymczasem niebieska zawieszka z dziewczynką (nr katalogowy 000):




A sobie do telefonu zmontowałam taką zawieszkę (nr 118):

i tak mi się spodobała, że szybko zmontowałam następne w innych wersjach kolorystycznych:

nr 118 w wersji brązowej, wrzosowej i błękitnej (jest jeszcze fioletowa, granatowa, czerwona i zielona)

zestaw dwóch zawieszek (118 i 119) z kłódką i kluczykiem w wersji czerwonej

nr 120 kłódka z kluczykiem w wersji brązowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...