sobota, 24 marca 2012

Wiosenna wymianka

Pierwszy raz wzięłam udział w wymiance:

 

Moją wymiankową parą była AnioleQ7
wysłałam do niej:

wiosenny komplet bransoletka + kolczyki

   Tak na marginesie - potrzeba jest matką wynalazku. Od samego początku wiedziałam, ze ta właśnie bransoletka będzie moim prezentem wymiankowym, taka najbardziej wiosenna mi się wydawała. No, ale sama bransoletka to za mało i koniecznie chciałam dorobić kolczyki. Tym sposobem wymyśliłam nowy wzór (wg którego zrobiłam już sobie kolczyki do czarno-białych bransoletek - pokażę przy okazji).


przydasie

słodkości + słodki kwiatowy zapach

Od AnioleQ7 dostałam:

 PRZEPIĘKNE jajo i tildowe kwiatuszki 
ozdobią moje kuchenne okno na święta

dużo koralikowych (i nie tylko) przydasi i słodkości
(już mam pomysł na różowe perełki)

Podsumowując - wymianka u AngeluS była bardzo udana. Dziękuję za zabawę a AnioleQ7 jestem bardzo wdzięczna za piękne prezenty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...