piątek, 1 czerwca 2012

miłe obowiązki cz. 2, czyli finał wymianki

dziś jest ten dzień, kiedy mogę/muszę pochwalić się prezentami z mini wymianki kolczykowej zorganizowanej przez anię. pomysł miała świetny, bardzo mi pasuje taka konwencja. dokładnie wiedziałam co mam zrobić i nie musiałam się głowić nad tym, jakie przydasie czy słodkości wrzucić do przesyłki. to zawsze jest problem, bo nie wiem co kto lubi i co komu sprawi przyjemność a nie chcę, żeby moja para była zawiedziona. aniu, bardzo dziękuję za organizację zabawy!
moją wymiankową parą była joanka. dowiedziałam się jakie są jej ulubione kolory i wysłałam jej takie dwie pary:
 długie (teraz sobie uświadomiłam, że przecież mogłam je zmierzyć) lazurowe

krótsze makramowe brązowo-zielone

tu widać mniej więcej proporcje jednych do drugich


a ja w przesyłce od joanki dostałam:
takie dwie małe paczuszki

z których wypadły takie cudeńka

czerwone słoneczka
są śliczne i na pewno pracochłonne

druga para z koralami (skąd ona wiedziała?!?)
bardzo efektownie prezentuje się na uszach.


zapisując się na wymiankę, miałam nadzieję na nowe śliczne kolczyki. i nie zawiodłam się, ale przy okazji odkryłam prawdziwy sens uczestnictwa  w takich wymiankach. to komentarz joanki, który mi przesłała, gdy dostała moją paczkę.  (jak się zgodzi to go tu opublikuję). :D
jeszcze raz wielkie dzięki dla ani i joanki!

ps. joanka się zgodziła na publikację maila, oto on:
"Kochana Moniko!
Dzisiaj przyszły twoje kolczyki! :) Jejciu, normalnie boskie są :))) Te niebieskie już dziś założyłam :P A te makramowe to prawdziwy unikat - bardzo gustowne! Dziękuję Ci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A paczuszka do Ciebie poleciała wczoraj. Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :)
Miłego weekendu i jeszcze raz dziękuję za super kolczyki! Bardzo mi się podobają :)
Joanka"
 no i powiedzcie same, czy to nie jest jedyny i wystarczający powód, żeby brać udział w wymiankach?!?

7 komentarzy:

  1. Kolczyki prześliczne. Widzę, że wymianka udana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może skusisz się na wymiankę u mnie :>?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Monisiu, jeszcze raz Ci dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) ale te czerwone z koralem.. no boskie, poprostu niesamowite są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za udział wymiance. cieszę się, że jesteś zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna wymianka, super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna wymianka :)
    ps.zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...