poniedziałek, 12 maja 2014

niebieskie (i czarne) na listkach

widzę, że się wam moje listki podobają, więc odgrzebałam zdjęcia bransoletek, które na owych listkach sfotografowałam :)


113 - perełki plastikowe, sznurek woskowany granatowy






114 - koraliki szklane 3,5mm, sznurek granatowy i niebieski
115 - koraliki szklane niebieskie ok. 8mm i 3,5mm, sznurek granatowy i niebieski



214 - kostki szklane bezbarwne, szare, czarne, sznurek woskowany czarny



340 - koraliki metalowe, sznurek woskowany czarny




i jak? :)

18 komentarzy:

  1. Twoje listki są tak śliczne, że mój zachwyt sięga nieba:) Cudności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. och uwielbiam te listki!przecudnie sie prezentuja!!!Chce taki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie sie prezentują listeczki i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bransoletki, a w liściach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o masz! słuchajcie, ja robię bransoletki. te listki tak tylko "przy okazji" się tu pojawiły ;D wygląda na to, że powinnam się przebranżowić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi:))) widać masz różne zdolności, jedna lepsza od drugiej:))) Na takie cuda z pewnością znaleźliby się chętni i to w nie małej ilości;)

      Usuń
  6. Piękne- zarówno bransoletki, jak i ceramika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, no właśnie - nie wiem co podziwiać, listki czy bransoletki. Na ten moment stawiam na listki, bo myślę że gdyby się bardzo uprzeć, to bransoletkę może bym sobie zrobiła, a listki nie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam! zrobiłabyś... musisz tylko znaleźć sobie jakąś pracownię ceramiczną blisko ;)

      Usuń
  8. Bransoletki też są fajne, ale listki nieodmiennie mnie zachwycają :)))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się i listki i bransoletki, szczególnie te w niebieskościach.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twoich listkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżutki pięknie się prezentują na pięknych listkach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki dziewczyny, normalnie się rumienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne listki a i bransoeltki śliczne mam od ciebie dwie i uwielbiam je nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki są rewelacyjne , szczególnie ta niebieska wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...