środa, 15 lutego 2012

2w1 czyli breloki walentynkowe i serduszkowe wyzwanie

Wczoraj, zgodnie z zapowiedzią, siedziałam i montowałam breloki. Tego samego wieczoru znalazłam takie oto wyzwanie:

Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, ale to chyba jakiś znak jest, że akurat tego samego wieczoru je znalazłam, zanim jeszcze upubliczniłam zdjęcia. Nawet do końca nie wiem, czy moje breloki się "łapią" na ten konkurs, ale co mi tam. Najwyżej zostanę zdyskwalifikowana. :)
Oto moje prace:





A tu poza konkursem jeszcze jeden brelok. Sama nie wiem, czy mi się podoba. Czy nie przesadziłam z tymi trzema serduchami. Na końcu go robiłam, późno już było... No ale jest gotowy i nie będę go już rozmontowywać:

5 komentarzy:

  1. no i sobie wykrakałam, wczoraj dostałam maila o takiej treści:

    "Zgodnie z pkt 4 oraz jego podpunktem "4.5. Do wyzwań można zgłaszać następujące formy biżuteryjne: kolczyki, klipsy, przywieszki, naszyjniki, pierścionki, wisiorki, bransoletki, spinki, opaski, broszki." Ty zgłosiłaś brelok zgodnie z powyższym cytowanym punktem regulaminu Twoja praca nie jest żadną z wymienionych. W tej sytuacji obie prace zostają zdyskwalifikowane. Mamy nadzieje że rozumiesz podjętą decyzje. Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach z w/w formami biżuterii."

    trudno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Cię zdyskwalifikowali.. Breloczki łamią wszelkie stereotypy kolorystyczne dotyczące dziewczynka=różowy i chłopiec=niebieski. To mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia! Twoje kolczyki tak mi się podobają, że nie mogłabym sobie odmówić udziału... Już myślę o moim własnym candy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa...zaraz przejrzę cały twój blog. Uwielbiam koraliki.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...