niedziela, 12 lutego 2012

Nie lubię

Nie lubię robić zdjęć... To znaczy, dużo bardziej wolę zrobić nową bransoletkę niż zdjęcia. No i uzbierało mi się trochę nowych wyrobów a tak naprawdę nie mam czego wrzucić na stronę, bo bransoletki leżą i czekają aż się wezmę za fotki... :(
To może dziś wspomnienie - pierwszy komplet, który sobie zrobiłam. W zasadzie to bigle i zapięcie miały być w kolorze starego złota, ale w lokalnym sklepiku nie było zapięcia do bransoletki, więc zrobiłam takie, jakie miałam. Kolczyki też ostatecznie mogłyby być troszkę krótsze, ale pierwsze koty za płoty. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się? Nie podoba? Napisz co myślisz! Wasze komentarze to sens prowadzenia tego bloga :) Za wszystkie konstruktywne uwagi bardzo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...